Zgłoś stratę

Regulamin

Informujemy, że jeżeli na skutek problemów z działaniem serwera - gracz utracił jakieś dobra (chowańce, dragi itp.), to w celu zwrotu należy zgłosić się do GM w ciągu 1 godziny od utraty.

Poprzez zgłoszenie rozumiemy:
1.1. Zgłoszenie poprzez formularz widoczny obok lub PM na forum do GM (Khazra lub Wrath).
1.2. Prywatna wiadomość w grze do GM-a /Khazra /Wrath (jeżeli GM jest online i zezwolił na zgłoszenia w grze.)

2. Jeżeli problem nie zostanie zgłoszony do 1h od wystąpienia problemu - dobra nie będą zwracane.

3. Nie pisz kilka wiadomości pod rząd. Jeśli nie dostałeś odpowiedzi od razu, to znaczy że GM'a do którego piszesz obecnie nie ma, albo nie ma czasu przeczytać/odpowiedzieć w tej chwili. W przypadku nie otrzymania odpowiedzi w ciągu 3 dni - napisz jeszcze raz. Poszukaj nas w grze. W innym przypadku możesz zostać zignorowany a wszystkie wiadomości od ciebie skasowane.

4. Prosimy przesyłać całą rozmowę. GM nie ma czasu na przeszukiwanie treści w poprzednich wiadomościach o co chodziło graczowi. Przy wielu różnych sprawach robi się to naprawdę czasochłonne i męczące.

5. Podaj pełne nazwy itemów, nikt się nie będzie domyślać o jaki item chodzi.

6. Podaj Nick postaci, którego dotyczy dane zdarzenie, miejsce i w jak najdokładniejszą datę i godzinę.

7. Zdarzenia zgłaszaj do 1h od wystąpienia problemu, jeśli tego nie zrobisz, zdarzenie może ulec przedawnieniu i GM nie podejmie działań


 Uwaga - w grze PM do GMa powinien ograniczać się tylko do zgłaszania bugów, ewentualnie jeśli GM prosił o kontakt w grze danego gracza czy też sprawa związana jest np. z aktualnie prowadzonym przez GMa eventem. GM nie wchodzi do gry po to aby sobie pogadać ze wszystkimi graczami na serwerze lecz po to aby coś na serwerze ustawić, naprawić, sprawdzić itd. Pisanie wtedy PM przez kilku(nastu) graczy powoduje chaos i przeważnie kończy się pretensjami ze strony graczy, że ich się olewa. Aby uniknąć więc przykrych i nerwowych sytuacji prosimy abyście pisali do GM tylko i wyłącznie poprzez PM na forum we wszelkich sprawach - ułatwi to i przyspieszy rozwiązywanie problemów.


Jeśli Twoja wiadomość nie będzie spełniać powyższych zasad, może zostać zignorowana i nie doczekasz się odpowiedzi.